Lansare CIC – Customer Innovation Center 3M Romania

Customer Innovation Center

Customer Innovation Center

3M Romania a lansat marți, unul dintre cele mai importante proiecte de educație de business din Europa: Customer Innovation Center, la București.

Prin deschiderea Customer Innovation Center (CIC), 3M Romania creează o experiență centrată pe universul clientului, unică în Romania.

3M are o prezență romanească de peste 25 de ani: este un brand omniprezent în viața românilor, de la plăcuțele de înmatriculare și materialele dentare, până la aplicații complexe, industriale, realizate cu produse, tehnologie sau know-how 3M.

„Din 1902, momentul înființării sale în SUA, compania 3M s-a implicat în dezvoltarea economică a peste 70 de țări. În România, 3M este o companie care a adus mii de produse de calitate, cu aplicabilitate în numeroase domenii, contribuind la îmbunătățirea calității vieții românilor. Mi-am dat seama de abia astăzi câte produse din viața noastră de zi cu zi există datorită companiei 3M. În SUA, avem convingerea că inovația menține economia, fiind o parte importantă a strategiei pentru creștere economică. Și din acest punct de vedere apreciem angajamentul 3M către inovație și încurajarea continuă a angaților săi să dezvolte soluții inedite. Centrul lansat astăzi este cu adevărat un spațiu unde inovația devine o realitate, prin intermediul soluțiilor 3M  propuse partenerilor și clienților săi”, a declarat dl.Hans G.Klemm, Ambasadorul SUA la București. 

Deschiderea centrului corespunde dezideratului de țară de atragere a investițiilor în cercetare și dezvoltare, compania 3M identificându-se, la nivel internațional și național, prin permanenta preocupare de dezvoltare a noi și noi produse, cu o importanță deosebită în viața de zi cu zi. Este un obiectiv al Guvernului de a impulsiona companiile să investească în România și ne dorim să fie cât mai multe investiții în proiecte de cercetare și dezvoltare. Iar deschiderea acestui centru este un exemplu de astfel de investiții reușite.  Pe plan personal, am amintiri frumoase legate de compania 3M. Am luat contact cu această companie în urmă cu 20 de ani, în perioada studenției, în cadrul unui program de internship. Am descoperit atunci cu uimire că multe produse pe care le folosim sunt creație 3M. Îi mulțumesc companiei 3M pentru că mi-a modelat viața de student”, a mărturisit Dragoș Pîslaru, consilier de stat în cadrul Cancelariei Primului Ministru.

„Customer Innovation Center lansat la Bucuresti deschide un univers experimental unic, în condițiile în care majoritatea canalelor de marketing direcționeaza acțiunile (și bugetele) către interacțiuni cu ROI imediat. 3M alege să comunice într-un mod mai tradițional, holistic, cu o abordare mai complexă menită să înfățișeze vizitatorului întregul parcurs inovativ al companiei. A fost o muncă uriașă în spate pentru care îi mulțumesc întregii echipe. Dacă adăugăm la asta și valoarea investiției – aproximativ 300.000 euro - și ne uităm și la rezultat, e destul de ușor să afirmăm că este cu adevărat ceva unic în peisajul de business din România”, a declarat dl.Cătălin Velescu, Director General 3M Romania. 

Noul centru va oferi posibilitatea clienților și partenerilor 3M România de a lua contact, într-un mediu dinamic și interactiv, cu produsele 3M, cu aplicare în domeniul contrucțiilor, sănătate, telecomunicații etc.

„Centrul pe care l-am lansat astăzi este rezultatul a luni de muncă dedicată din partea unei echipe extraordinare din România. Am avut parte de experiența în interacțiunea cu clienții în centre similare acestuia, prezente în întreaga lume. Noul Centru ar trebui să ofere o experiență dinamică clienților și înțelegere a ceea ce compania 3M oferă în prezent și va dezvolta pe viitor. Produsele noastre îmbunătățesc starea de sănătate a pacienților internați în spitale, cresc eficiența în industrie, oferă siguranță și protejează viața muncitorilor, cresc siguranța drumurilor publice. Acest centru arată angajamentul 3M de a îmbunătăți viața românilor”, a declarat Bernard Cicut, Vicepreședinte 3M CEEMEA.